حسین پناهی

 

 
اکبــرعبــدی مـی گـویــد :
«یک روز سر
سریال بودیم.
هوا هم خیلی سرد بود.
از ماشین پیاده شد بدون کاپشن.
گفتم: حسین این جوری اومدی از خانه بیرون؟ نگفتی سرما می خوری؟!
گفت: کاپشن قشنگی بود نه؟
گفتم: آره.
گفت: من هم خیلی دوستش داشتم و
لی سرراه یکی را دیدم که اون هم دوستش داشت و هم احتیاجش داشت.
من فقط دوستش داشتم....

 

 

 

 
İmage

 

 

 

 

 

 

 
شرح در عکس!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 مزار!!!
 
 
 
 
 
 
عکس شناسنامه ای
 
 
 
 
 
 
بهزیستی نوشته بود:
شیر مادر ،مهر مادر ،جانشین ندارد
شیر مادر نخورده،مهر مادرپرداخت شد(رفت)
پدر یک گاو خرید
و من بزرگ شدم
اما هیچ کس حقیقت مرا نشناخت
جز معلم عزیز ریاضی ام
که همیشه میگفت:
گوساله ، بتمرگ!
 
 
 

 

پشت چراغ قرمز پسرکی با چشمان

 

ی معصوم و دستانی کوچک گفت

 

 چسب زخم نمی خواهید؟

 

پنج تا صد تومن

 

 آهی کشیدم و با خودم گفتم

 

تمام چسب زخم هایت راهم بخرم 

 

نه زخم های من خوب می شود نه  زخم های تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

دنياي اين روزاي من
ساعت18:43---11 تير 1391
خدا رحمتشون كنه.. واقعا جملات زيبايي ميگفتن!!!
پاسخ: tak bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, | 6 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو