خــــــــــداونـــــــــــــدا

 

خــــــــداونــــــدا

تقدیرم را زیـــــبـــــــا بنـــویـــس

کمکم کن آنچه را که تو زود میخواهی

من دیر نخواهم وآنچه را

که تو دیر میخواهی من زود نخواهم

پـــــــــروردگـــــارا به من بیاموز

دوســـــــــت بـــــــــدارم کسانی را که

دوستم ندارند

عـــــــــشـــــــــق بورزم به کسانی

که عاشقم نیستند....

به من بیاموز

لبــــــــخـــند بزنم به کسانی که

هرگز تبسمی به صورتم ننواختند....

مـــحــــبت کـــنــــــم

به کسانی که محبتی درحقم نکردند...

 

 



نظرات شما عزیزان:

دنياي اين روزاي من
ساعت9:02---24 تير 1391
آمــــين يا رب العالمينپاسخ:@};-

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, | 2 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو