کودکی اندیشید

 

کودکی اندیشید که خدا چه می خورد چه میپوشد و کجا منزل دارد؟

ندای آمد

او غم بندگانش را می خورد

گناهانشان را میپوشد

در قلب شکسته شان منزل دارد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 وقتی این متن رو خوندم اشک تو چشام جمع شد گفتم  خـــدایــــا دیـــــــونـــتــــــــــم



نظرات شما عزیزان:

marysa
ساعت19:36---29 تير 1391
بس که دیوار دلم کوتاه است . هرکه از کوچه ی تنهایی من می گذرد ،

به هوای هوسی هم که شده . سرکی می کشدو می گذرد …
پاسخ:very Beautiful


شیرین
ساعت12:48---29 تير 1391
راستی به این خدا که این قدر مهربونه بگو یه کمی هم غم منو بخوره
پاسخ:....:-(( :-((


شیرین
ساعت12:47---29 تير 1391
کلی تمرین می کنی رقصیدن یاد بگیری،

اما زندگی ساز مَخالف میزنه … حالتو میگیره


پاسخ:vaghan zendgi ham jore


شیرین
ساعت18:23---24 تير 1391
روزهایی که دلم شکست به یاد حرفهای پدر ژپتو به پینوکیو افتادم ...که میگفت: پینوکیو چوبی بمان... !!آدمها سنگی اند... دنیایشان قشنگ نیست
پاسخ:@};-tnx


دنياي اين روزاي من
ساعت9:02---24 تير 1391
خيلي قشنگ بـــودپاسخ:mc lotf dari

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 23 تير 1391برچسب:, | 3 قبل از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو