چقدر سخته...

چقدر سخته ، تو دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست که آنکه من بزرگش کردم ، کوچکم کرد !



نظرات شما عزیزان:

پری یاس
ساعت17:53---14 خرداد 1392
من به خاطر هیچ چیز ، به همه چیز تبدیل شدم .
من به خاطر هیچ جا در همه جا گم شدم .
با صدای هیچ کس ، کر شدم .
با هیچ نگاهی کور شدم و با هیچ حرفی لال می شوم .
من با هیچ صدایی فریاد می زنم .
با عجله در مسیری می دوم که هیچ مقصدی ندارد . سرشار از امید در عین نا امیدی به دنبال دستانی سرد می گردم که هیچ گاه پیدایشان نخواهم کرد .
من ، به دنبال هیچ میگردم .
هیچ شدم ...
من ، با همه چیز هیچ شدم .
هیچ...


mahsa
ساعت10:59---13 خرداد 1392
انـבوه ڪــہ از حــב بــگــذرב



جــايــش را مـے‌בهــد بــہ يــڪـ بــے‌‌اعتنــايــے مــزمــלּ



ديــگــر مـهـّـم نـيــωـــت



بــوבלּ يــا نـبــوבלּ ...



בوωـــت בاشـتــלּ يـــا نـداشتـלּ ...



בيـگــر حـωـــے تـو را بـــہ احـωــــاس ڪـرבלּ



نمــے ڪـشــانــد ...



בر آن لحظـــــہ فـقــط בر ωــڪـــوت غــرق مي شــوے



و فـقـط نـگــاه مـيـڪـنــے





نـگــــــــــاه !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 8 بعد از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو