دل نوشته
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

pariyas
ساعت12:21---31 مرداد 1391
اگر درد داری …

تحمل کن …

روی هم که تلمبار شد …

دیگر نمی فهمی کدام درد از کجاست. ..!!

کم کم خودش بی حس میشود ….!


پاسخ:mc naice


Elia
ساعت2:47---18 مرداد 1391
وبت حرف نداره

تونستی یه سر به منم بزنپاسخ:mc az loft


سحر
ساعت23:02---2 مرداد 1391
سلام داداش احسان مرسی پاسخ: khahesh abji

سحر
ساعت17:49---2 مرداد 1391
سلام داداشی بازم میگم که وبت عالیه ...من شما رو لینک کردم شماام منو لینک کنین ممنون میشم

سید محمد
ساعت22:15---29 تير 1391
عالیه وبت

بخدا عالیه

به ما هم تونستین یه سر بزنین

یا علی


پاسخ: mc nazare lotfte dash mohamad


pishi
ساعت17:46---20 تير 1391
سلام احسان جون خوبی شرمنده عزیزم نشد به آپم راستی چه قالب نازی گذاشتی واسه وبت.متنات هم خیلی نازه بازم بهم سر بزن من بهت سر میزنم پاسخ:slm mc nazare lotfte, montzere nazarte zibat hastam

دنياي اين روزاي من
ساعت8:53---20 تير 1391
سلام آقا احسان..
ممنون از حضور گرمت توي وبلاگم...


مریم
ساعت21:45---18 تير 1391


یکی را دوست دارم

ولی افسوس او هرگز نمیداند

نگاهش میکنم شاید

بخواند از نگاه من

که او را دوست می دارم

ولی افسوس او هرگز نمیداند
پاسخ:@};- tnx


رضا
ساعت11:20---17 تير 1391
بنال ای دل که دنیا را بقا نیست چو آرامش در این دار فنا نیست



بنال ای دل که نماند جاودانه به جز عشق و نوای عاشقانه



منظور عشق به خداست
پاسخ:@};- tnx


دلخواسته
ساعت8:10---17 تير 1391
خیلی سخته یکی بهت بگه ستاره شو بچینمت

بعد یه مدتی یهت بگه دیگه نیا ببینمت
پاسخ:tnx


مریم
ساعت17:19---15 تير 1391
_سلام ..... ~~~~~$$$$
خوبی مهربونم~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
.................... $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~~~~~~~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
~~~~~~~~$$~~~$$$$
من آپ کردم~~$$$$$$$$
~~~~~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~~~~~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضور سبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~........~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$$
هر دو تا وبلاگم


پریا
ساعت10:20---11 تير 1391
سلام.وبلاگتون خیلی جالب بود و ممنون از این که به وبلاگ من هم سر زدین.
پاسخ:mc ke omadi


mina
ساعت22:47---7 تير 1391
سلام دوست عزيزم

پست زيبايي گذاشتي دوست مهربونم

اميدوارم همه به آرزوهاي قلبيشون برسن پاسخ:mc mina jan


الهام
ساعت13:51---6 تير 1391
سلام
دوست من می خوای تبادل لینک سه طرفه کنی تا رتبه ات تو گوگل و الکسا بهتر بشه .اینطوری آمار بازدیدت رشد چشم گیری میکنه
علت کم بودن آمار بازدید نداشتن لینک خارجی به وبلاگ است که این طوری می تونی لینک بشی
به تبادل لینک دو طرفه گوگل و الکسا امتیاز نمیدن پس بیا یه کاری کنیم رتبه مون بهتر بشه به سایت من http://link3.loxblog.ir/ بیا تا تبادل لینک سه طرفه کنیم بعد رتبت رو تو الکسا نگاه کن میبینی که خیلی بهتر شده


pishi
ساعت1:17---12 خرداد 1391
شب فرو می افتد
ومن تازه میشوم
از اشتیاق بارش شبنم
نیلوفرانه
به آسمان دهان باز می کنم
ای آفریننده ی شبنم و ابر
آیا تشنگی مرا پایان می دهی؟
تقدیر چیست؟
می خواهم از تو سر شار باشم


pishi
ساعت1:41---25 ارديبهشت 1391
خوبم...باور کنید...
اشکها را ریخته ام...غصه ها را خورده ام...
نبودنها را شمرده ام...
این روزها که میگذرد خالی ام...
خالی از خشم،نفرت،دلتنگی ...و حتی از عشق...
خالی ام از احساس...


roya
ساعت14:18---17 ارديبهشت 1391
ممنون که اومدی
پاسخ


ماندگار
ساعت7:47---8 ارديبهشت 1391
ای کاش درباره کسی که دوستش داذی مینوشتی
پاسخ: dar mored kasi ke dosesh dam neveshtam


behrad
ساعت21:54---6 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم

وبلاگ فوق العاده ای داری..

خوشحال میشم به وبلاگ منم یه سری بزنی عزیزم...

( به سلامتی اون کسی که واسه رفتنش گریه کردیم،،، رفت واسه دوستاش تعریف کرد خندیدن...)

منتظرتم
پاسخ:slm mc behrad jan babat del neveshtat; adres intentit eshtbast


امیــــــرشـــــیما
ساعت15:23---31 فروردين 1391
ســـــــــــــلام دوســــت گــــلــم وب عالـــی داری خوشـــحـال میـشـم بـه وب ماهــم یه ســـربـزنی چــــت روم امیِــــرشــــــیمــا هـــــم درســـــت شـد و آدرســـــش تــویـه وبـ گذاشـــــته اس دوســـــت داشــــتـــیـــن بــه چـــــت روم هـــم ســربـزنیــد مکانــی خوب و دوســــت داشتـــنی برای دوســــت یــــابــی و خـوش گــــذرانی تمـــام دوستــــان لوکــس بلاگــــ هستـــن پــــس شـــما هــم بـــیـــایــن منـتـظـرتـــــــون هستـــم بــای

pishi
ساعت22:37---27 اسفند 1390
می نویسم برای تو

تو که می دانی به چه اندازه دوستت دارم

بارها بهت گفته ام

ولی ایندفعه می نویسم

تا اگر روزی نبودم بدانی

غم تو،غم من

شادی تو،شادی من

عمر من بسته به عمر توست

پاسخ:tnx nice mesl khodt


saman64
ساعت22:27---26 اسفند 1390
salam web jalbi dari
پاسخ: mer30 nalare lotfete


mehran chong chong
ساعت3:03---25 اسفند 1390
ey....... پاسخ: !!!??mehran

Elham
ساعت20:17---15 اسفند 1390
slm.webloge jalebi dari.khoshhal misham b webloge manam sar bezani...پاسخ:slm mer30 hatman baese eftekhare

فائزه
ساعت14:47---3 اسفند 1390
سلام احسان جان مرسی که لینکم کردی منم لینکت کردم من هم خیانت دیدم از کسی که فکرشم نمی کردم دوست داشتی باهم دردودل کنیم
پاسخ: مرسی حتما خوشحال میشم


setayesh
ساعت10:50---2 اسفند 1390
من اگرمیخندم ،تنها به اجبارعکاس است، وگرنه من کجا! خنده کجا!

پاسخ: mam khoshhalam ke abjie goli mesle to daram montzere nazarte zibat hstam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 اسفند 1386برچسب:, | 10 بعد از ظهر | نویسنده : EhsAn |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وشوو